Η κοινή επιχείρηση SESAR 3 είναι μια θεσμοθετημένη ευρωπαϊκή εταιρική σχέση μεταξύ εταίρων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που δημιουργήθηκε για να επιταχύνει μέσω της έρευνας και της καινοτομίας την παράδοση του Ψηφιακού Ευρωπαϊκού Ουρανού.
Ο τομέα εργασίας 1 (ATM άριστη επιστήμη και προσέγγιση) περιλαμβάνει τις ερευνητικές δραστηριότητες διερεύνησης που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη νέων ιδεών για το ATM πέρα από αυτές που προσδιορίζονται στο Ευρωπαϊκό Γενικό Σχέδιο ATM και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη αναδυόμενων τεχνολογιών και μεθόδων στο επίπεδο ωριμότητας που απαιτείται για την τροφοδοσία της εφαρμοσμένης έρευνας που διεξάγεται από την SESAR 3 JU. Το WA1 καλύπτει καινοτόμο περιεχόμενο σε επίπεδο ωριμότητας πριν από το TRL1 (TRL0) και το ελάχιστο επίπεδο ωριμότητας στόχου είναι η ολοκλήρωση του TRL1.
Το όραμα του Digital European Sky προβλέπει την προοδευτική εξέλιξη προς την αυτόνομη πτήση, αυξάνοντας την παγκόσμια απόδοση του ATM όσον αφορά τη χωρητικότητα, την επιχειρησιακή απόδοση και τη στέγαση νέων ή/και πιο αυτόνομων μορφών κινητικότητας και αεροπορικών οχημάτων, δηλαδή υποστηρίζοντας την εξελισσόμενη ζήτηση από άποψη ποικιλομορφίας , πολυπλοκότητα από εναέριο χώρο πολύ χαμηλού επιπέδου σε επιχειρήσεις υψηλού επιπέδου. Η πρόκληση είναι να προταθούν και να αναπτυχθούν πιθανές καινοτόμες ή πρωτοποριακές λύσεις που θα επιτρέψουν τη στέγαση ή την πλήρη ενσωμάτωση αυτών των αεροπορικών οχημάτων, τα οποία θα έχουν υψηλό βαθμό αυτονομίας και θα χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και πλοήγησης. Αυτό απαιτεί στενότερη ολοκλήρωση και προηγμένα μέσα επικοινωνίας μεταξύ των δυνατοτήτων του οχήματος και της υποδομής, έτσι ώστε η υποδομή να μπορεί να λειτουργεί ως ψηφιακό δίδυμο – Ένα ψηφιακό δίδυμο είναι μια ψηφιακή αναπαράσταση ενός προβλεπόμενου ή πραγματικού πραγματικού φυσικού προϊόντος, συστήματος ή διαδικασίας (φυσικό twin) που χρησιμεύει ως το ουσιαστικά δυσδιάκριτο ψηφιακό αντίστοιχο του για πρακτικούς σκοπούς, όπως προσομοίωση, ενσωμάτωση, δοκιμή, παρακολούθηση και συντήρηση – του αεροσκάφους. Ως εκ τούτου, οι μελλοντικές λειτουργίες θα πρέπει να βασίζονται σε άμεσες αλληλεπιδράσεις μεταξύ αυτοματισμού αέρα και εδάφους, με τον ανθρώπινο ρόλο να εστιάζεται στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων κατά την παρακολούθηση του αυτοματισμού. Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τόσο τα επανδρωμένα όσο και τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα λειτουργούν σε ένα απρόσκοπτο και ασφαλές περιβάλλον χρησιμοποιώντας κοινές υποδομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν μια κοινή αντίληψη πτήσεων με βάση την τροχιά.
Αναλυτική περιγραφή στο αγγλικό κείμενο.
Η μέγιστη αναμενόμενη συνεισφορά της ΕΕ ανά έργο για καθένα από τα θέματα στον τομέα εργασίας 1 είναι €1 000 000.
Η μέγιστη αναμενόμενη συνεισφορά της ΕΕ ανά έργο για καθένα από τα θέματα στον τομέα εργασίας 2 είναι €2 000 000.
Αναλυτική περιγραφή στο αγγλικό κείμενο.
SESAR 3 JU
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: info-call@sesarju.eu