Η Κοινή Επιχείρηση Σιδηροδρόμων της Ευρώπης (EU-Rail) στοχεύει να προσφέρει, μέσω μιας προσέγγισης ολοκληρωμένου συστήματος, ένα υψηλής χωρητικότητας, ευέλικτο, πολυτροπικό, βιώσιμο, αξιόπιστο και ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ για ευρωπαίους επιβάτες και φορτίο.
Αυτό το θέμα επιδιώκει να ενισχύσει το υπάρχον σιδηροδρομικό σύστημα διερευνώντας την ενσωμάτωση τεχνολογιών που προέρχονται από το maglev σε υπάρχουσες σιδηροδρομικές υποδομές για την ενίσχυση των σιδηροδρόμων ως τη ραχοκοκαλιά του διευρωπαϊκού δικτύου πολυτροπικών μεταφορών αυξάνοντας τη χωρητικότητα και τις επιδόσεις του. Η τεχνική προσέγγιση που θα αναπτυχθεί θα μπορούσε να υποστηρίξει τον εμπλουτισμό του σιδηροδρομικού συστήματος μέσω της ενσωμάτωσης λύσεων βασισμένων σε maglev στην υπάρχουσα υποδομή σύμφωνα με μια αρχή επικάλυψης τεχνολογικών επιπέδων. Αυτή η ενοποίηση στοχεύει στην εφαρμογή τεχνολογικών, λειτουργικών και επιδόσεων αναβαθμίσεων σε υπάρχουσες γραμμές και στη διασφάλιση της διαλειτουργικότητας των οχημάτων τόσο με τη μαγνητική όσο και με την παραδοσιακή υποδομή, διατηρώντας τη ροή των παραδοσιακών τρένων στον υπάρχοντα σιδηροδρομικό διάδρομο.
Αναλυτική περιγραφή στο αγγλικό κείμενο.
Συνεισφορά της ΕΕ: €3.000.000 – θα επιτρέψει την κατάλληλη αντιμετώπιση αυτών των αποτελεσμάτων.
Αναμένεται ότι 1 έργο θα χρηματοδοτηθεί στο πλαίσιο αυτού του θέματος.
Europe’s Rail Joint Undertaking
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: communication@rail-research.europa.eu
Διεύθυνση: Avenue de la Toison d’Or 56-60/Gulden-Vlieslaan 56-60, 1060 Βρυξέλλες, Βέλγιο